CЕРВІСНИЙ ДИЗАЙН
Створення чи покращення сервісу, який вирішує завдання бізнесу та задовільняє потреби клієнтів.
• Тренінги по клієнтоорієнтованості
• Воркшопи по вдосконаленню сервісу
• Аудит сервісу для B2C компаній
НАТАЛІЯ СЕНИЦЯ
засновниця агенції сервіс-дизайну Star&Unicorn
Діяльність Наталії зосереджена на вирішенні викликів бізнесу інструментами сервіс-дизайну, впровадженні принципів клієнтоорієнтованості та вдосконаленні сервісу.
Тренінг по клієнтоорієнтованості
Вчимо команди доносити цінності бренду через сервіс.

У тренінгу:
  • Ринок та очікування
  • Розуміння сервісу
  • Потреби проти "хотілок"
  • Емпатія
  • Шлях користувача
  • Від бренду до LoveMark
  • Моніторинг сервіс

Тривалість — 1 день
Максимальна кількість учасників — 14 осіб

Вартість — 20 500 грн
Заповніть форму і ми з вами сконтактуємо.
Мені зручніше працювати...
Воркшоп по вдосконаленню сервісу
Створюємо сервіс, який продає.
Пропрацювання шляху користувача (CJM) з визначенням ключових елементів сервісу та зон для сервісних рішень. Вдосконалюємо сервіс на базі поточного шляху. Розробляємо сервіс, який вирішує завдання бізнесу та задовольняє потреби клієнтів.

В результаті: подивитись зі сторони на шлях користувача та які бізнес-процеси впливають на клієнтський досвід, визначення сірих зони сервісу та генерація можливих рішень, отримання візуалізованої мапи сервісу для подальшого вдосконалення та напрацьовані рішення для конкурентного сервісу.

Тривалість — 6 год + час на зведення та візуалізацію результатів
Максимальна кількість учасників — 7 осіб

Вартість — 18 650 грн
Заповніть форму і ми з вами сконтактуємо.
Мені зручніше працювати...
Аудит сервісу для B2C компаній
Аналіз діяльності компанії та представлення рекомендацій по вдосконаленню сервісу.
Аудит включає:
  • Таємний покупець: аналіз телефонних розмов, аналіз комунікації у соціальних мережах
  • Аналіз повідомлень та комунікації у коментарях (Facebook та Instagram)
  • Аналіз відгуків (Google, Facebook, незалежні джерела)
  • Аналіз покупки через сайт
  • Порівняння з конкурентами (5-7 компаній)
  • Рекомендації

Результат: презентація із зведеними даними та рекомендації щодо покращення сервісу.
Тривалість — 1 місяць.
Заповніть форму і ми з вами сконтактуємо.
Мені зручніше працювати...
ПОРТФОЛІО
Прикарпатенерготрейд
• Дослідження причин відтоку клієнтів
• Впровадження принципів клієнтоорієнтованості
• Навчання персоналу
• Вдосконалення бізнес-процесу утримання клієнтів
Promprylad Renovation
• Розв'язання нестандартних викликів бізнесу в співпраці з PPV Knowledge Networks
Bukovel SkiSchool
• Дослідження потенційних споживачів
• Дизайн оновленого сервісу
• Внесення відповідних змін у бізнес-процеси
• Повний супровід у впроваджені оновленого сервісу

ROZETKA
проведення серії тренінгів з сервіс-дизайну в співпраці з PPV Knowledge Networks
Business Hub
м. Львів, вул. Шота Руставелі, 12
Close
Telegram
Messenger