Створення чи покращення сервісу, який вирішує завдання бізнесу та задовільняє потреби клієнтів.
• Тренінги по клієнтоорієнтованості • Воркшопи по вдосконаленню сервісу • Аудит сервісу для B2C компаній
НАТАЛІЯ СЕНИЦЯ
засновниця агенції сервіс-дизайну Star&Unicorn
Діяльність Наталії зосереджена на вирішенні викликів бізнесу інструментами сервіс-дизайну, впровадженні принципів клієнтоорієнтованості та вдосконаленні сервісу.
Тренінг по клієнтоорієнтованості
Навчання працівників, яке покращить якість сервісу та клієнтоорієнтованість у вашій компанії.
Вчимо команди доносити цінності бренду через сервіс.
⠀ У тренінгу:
Ринок та очікування
Розуміння сервісу
Потреби проти "хотілок"
Емпатія
Шлях користувача
Від бренду до LoveMark
Моніторинг сервіс
Тривалість — 1 день Максимальна кількість учасників — 14 осіб
ЗАЛИШИТИ ЗАПИТ
Заповніть форму і ми з вами сконтактуємо.
Воркшоп по вдосконаленню сервісу
Створюємо сервіс, який продає.
Пропрацювання шляху користувача (CJM) з визначенням ключових елементів сервісу та зон для сервісних рішень. Вдосконалюємо сервіс на базі поточного шляху. Розробляємо сервіс, який вирішує завдання бізнесу та задовольняє потреби клієнтів.
В результаті: подивитись зі сторони на шлях користувача та які бізнес-процеси впливають на клієнтський досвід, визначення сірих зони сервісу та генерація можливих рішень, отримання візуалізованої мапи сервісу для подальшого вдосконалення та напрацьовані рішення для конкурентного сервісу.
Тривалість — 6 год + час на зведення та візуалізацію результатів Максимальна кількість учасників — 7 осіб
ЗАЛИШИТИ ЗАПИТ
Заповніть форму і ми з вами сконтактуємо.
Аудит сервісу для B2C компаній
Аналіз діяльності компанії та представлення рекомендацій по вдосконаленню сервісу.
Аудит включає:
Таємний покупець: аналіз телефонних розмов, аналіз комунікації у соціальних мережах
Аналіз повідомлень та комунікації у коментарях (Facebook та Instagram)
Аналіз відгуків (Google, Facebook, незалежні джерела)
Аналіз покупки через сайт
Порівняння з конкурентами (5-7 компаній)
Рекомендації
Результат: презентація із зведеними даними та рекомендації щодо покращення сервісу. Тривалість — 1 місяць.
ЗАЛИШИТИ ЗАПИТ
Заповніть форму і ми з вами сконтактуємо.
ПОРТФОЛІО
Прикарпатенерготрейд • Дослідження причин відтоку клієнтів • Впровадження принципів клієнтоорієнтованості • Навчання персоналу • Вдосконалення бізнес-процесу утримання клієнтів
Promprylad Renovation • Розв'язання нестандартних викликів бізнесу в співпраці з PPV Knowledge Networks
Bukovel SkiSchool • Дослідження потенційних споживачів • Дизайн оновленого сервісу • Внесення відповідних змін у бізнес-процеси • Повний супровід у впроваджені оновленого сервісу
ROZETKA проведення серії тренінгів з сервіс-дизайну в співпраці з PPV Knowledge Networks