CЕРВІСНИЙ ДИЗАЙН
Створення чи покращення сервісу, який вирішує завдання бізнесу та задовільняє потреби клієнтів.
• Тренінги по клієнтоорієнтованості
• Воркшопи по вдосконаленню сервісу
• Аудит сервісу для B2C компаній
НАТАЛІЯ СЕНИЦЯ
засновниця агенції сервіс-дизайну Star&Unicorn
Діяльність Наталії зосереджена на вирішенні викликів бізнесу інструментами сервіс-дизайну, впровадженні принципів клієнтоорієнтованості та вдосконаленні сервісу.
Тренінг по клієнтоорієнтованості
Навчання працівників, яке покращить якість сервісу та клієнтоорієнтованість у вашій компанії.
Воркшоп по вдосконаленню сервісу
Визначимо ключові елементи сервісу та напрацюємо рішення для вдосконалення процесу його надання вашим клієнтам.
Аудит сервісу для B2C компаній
Проведемо комплексний аналіз діяльності компанії та напрацюємо ґайд рекомендацій по наданні сервісу.
ПОРТФОЛІО
Прикарпатенерготрейд
• Дослідження причин відтоку клієнтів
• Впровадження принципів клієнтоорієнтованості
• Навчання персоналу
• Вдосконалення бізнес-процесу утримання клієнтів
Promprylad Renovation
• Розв'язання нестандартних викликів бізнесу в співпраці з PPV Knowledge Networks
Bukovel SkiSchool
• Дослідження потенційних споживачів
• Дизайн оновленого сервісу
• Внесення відповідних змін у бізнес-процеси
• Повний супровід у впроваджені оновленого сервісу

ROZETKA
проведення серії тренінгів з сервіс-дизайну в співпраці з PPV Knowledge Networks
Business Hub
м. Львів, вул. Шота Руставелі, 12
Close
Telegram
Messenger