Визначення стратегічних цілей бізнесу, бізнес-моделі, продуктів, ринків та необхідних ресурсів для розвитку.
Напрацювання бізнес-стратегії відбувається шляхом проведення одноденної стратегічної сесії.
1
ПОЧАТКОВИЙ АНАЛІЗ
• Аналіз поточного стану компанії • Інтерв'ю з власниками та менеджерами
2
СТВОРЕННЯ ПРОГРАМИ
• Визначення мети стратегічної сесії • Формування розкладу
3
ПРОВЕДЕННЯ СТРАТЕГІЧНОЇ СЕСІЇ
• Онлайн або офлайн • Доступ до всіх напрацювань
Послуга реалізується агенцією економічного розвитку PPV Knowledge Networks. Із 2008 року агенція займається розвитком бізнесів та міжсекторних зв'язків. Серед ключових практик: креативна економіка, зелена економіка, місцевий економічний розвиток, консалтинг, ґрантовий менеджмент.
ФОРМАТ
• рев'ю поточного стану бізнесу • одноденна стратегічна сесія • збір матеріалів по напрацюванням
РЕЗУЛЬТАТ
Визначення стратегічних цілей бізнесу, бізнес-моделі, продуктів, ринків та ресурсів для розвитку